Subject: FW: Tartumaa Peipsiääre vald Sookalduse küla 43 Aovere-Kallaste-Omedu tee teeilmajaama liitumine elektrivõrguga, LC0232- muudatus
From: "Holtsmann Siim" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Cc: "Peeter Uibo" <[email-masked]>
Date: Thu, 18 Apr 2024 10:16:44 +0300

Tere!

Saadan uuesti varem kooskõlastatud projekti muudatuse kooskõlastamiseks.

Lugupidamisega,

Siim Holtsmann

Projekteerija

Mobiil: +372 5918 9813

E-mail:  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]

Aadress: Lootuse tn 6, Õssu küla, Kambja vald, 61713 Tartu maakond

 <https://www.linkedin.com/company/enersense-estonia/>
<https://twitter.com/EnersenseAs>
<https://www.facebook.com/enersenseestonia>
<https://www.instagram.com/enersenseestonia/>

From: Holtsmann Siim
Sent: Thursday, 11 April 2024 15:57
To: MNT Teed <[email-masked]>
Subject: Tartumaa Peipsiääre vald Sookalduse küla 43 Aovere-Kallaste-Omedu
tee teeilmajaama liitumine elektrivõrguga, LC0232- muudatus

Tere!

Saadan varem kooskõlastatud projekti uuesti kooskõlastamiseks, sest eelnev
lahendus oli kohalikule maaomanikule vastu ja pidime leidma uue lahenduse.

Lugupidamisega,

Siim Holtsmann

Projekteerija

Mobiil: +372 5918 9813

E-mail:  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]

Aadress: Lootuse tn 6, Õssu küla, Kambja vald, 61713 Tartu maakond

 <https://www.linkedin.com/company/enersense-estonia/>
<https://twitter.com/EnersenseAs>
<https://www.facebook.com/enersenseestonia>
<https://www.instagram.com/enersenseestonia/>

This e-mail and any attachments hereto are confidential and intended only
for a specific individual and purpose. It may contain information which is
privileged or otherwise protected against unauthorized disclosure or
communication. If you are not the intended recipient, please notify
(telephone or e-mail) the sender immediately and delete this message and
any attachments from your system without producing, distributing or
retaining copies thereof or disclosing its contents to any other person.
Thank you.